Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej.

Ska sjÀlv besöka Gates Of Metal i Är. MÄnga bra artister Àr klara sÄsom:

Dimmu Borgir (N)

Edguy (D)

Children of Bodom (SF)

Masterplan (D/N)

Grave Digger (D)

Amon Amarth (S)

Dream Evil (S)

Evergrey (S)

Nocturnal Rites (S)

Sabaton (S)

Twilightning (SF)

God Among Insects (S)

Pantokrator (S)

Biljetterna till Gates of Metal finns att köpa genom BiljettDirekt (077-1707070). En biljett till Gates of Metal kostar 595 kr (+ avgifter), camping ingÄr i priset. Se mer om det under camping.

Barn under 12 Är kommer in gratis, under förutsÀttning att de kommer i biljettlösande mÄlsmans sÀllskap, och skall stanna med densamma. Barn under 12 Är utan mÄlsmans sÀllskap fÄr tyvÀrr inte tilltrÀde till Gates of Metal.

http://www.GatesOfMetal.se

MVH//Kenny

bunchies_av.gif

Redigerat av addic59
Annons
Postat
jag skall dit. 😄

HAHAHA

menar du det? 😉

Postat

"Gates of Metal"....hmpf...det Àr ju bara en massa lÄnghÄriga ungdomar dÀr som rökar onyttiga saker och inte har nÄgra jobb. RÄnar folk gör dom oxÄ!

Och musiken Ă€r farlig, den kan leda in en pĂ„ den breda vĂ€gen som leder till fördĂ€rv och....öh...och...Ă€h. Hade jag haft pengar sĂ„ hade jag kommit jag med! 🙂😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.