dalmobossen Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Hej alla glada! I februari i år fick jag genom detta forum kontakt med ett antal duktiga och trevliga människor. Vi har sedan dess arbetat med ett antal låtar över nätet och en av dom är nu färdig. Vi är inte ute efter kritik eller mixningstips utan vill bara visa upp vad ett sånt här roligt projekt har lett till. Håll till godo! https://soundcloud.com/thebedlamvault
Bedlam Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Ett riktigt roligt sätt att jobba på om man inte är med i nåt band men ändå vill skapa musik med andra människor.
Kr-illo Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Riktigt roligt att höra. Ser fram emot att få mera 🙂
Bedlam Postat 21 april 2013 Postat 21 april 2013 Som Dalmobossen skrev så har vi ett antal låtar på gång. Dom ploppar upp så småningom. Tack för alla omdömen.
Mats Stålbröst Postat 22 april 2013 Postat 22 april 2013 Bra jobbat, kul att ni träffades här på forumet! /Mats
sunderling Postat 22 april 2013 Postat 22 april 2013 Säg till om ni vill ha ännu en som lirar! Jag sjunger och spelar gitarr huvudsakligen
Bedlam Postat 23 april 2013 Postat 23 april 2013 Säg till om ni vill ha ännu en som lirar! Jag sjunger och spelar gitarr huvudsakligen Tack för intresset. Vi får väl se vad som händer i framtiden, Rock on!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.