Mats Stålbröst Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 Hittade detta länktips i kollegan Internetworlds nyhetsbrev: http://www.bizarrerecords.com/index.html Här finns mängder av bisarra vinylplattor, sorterade i olika kategorier. Väl värt att kolla in. /Mats
mickel Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 Ha ha ha.... WTF! "Musik att borra efter olja till"???? Suveränt! Kul länk det här 😉
wonderboy Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 Fasiken, vad inskränkt i sin musiksmak man är! Det är ju veritabla klassiker som man gått miste om. Gå också in på Aftonbladets nöjessidor. Där har dom en grej om bisarra skivomslag, starka grejor!
Egghuvud Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 (redigerat) Riktigt roligt blir det när man kllickar på ljudlänkarna. Har precis avnjutit "Aboard heaven´s cho cho" med the Crawford family. 😉🙂😎😄 edit: man kanske inte fick direktlänka Redigerat 21 mars 2005 av Egghuvud
mickel Postat 21 mars 2005 Postat 21 mars 2005 Riktigt roligt blir det när man kllickar på ljudlänkarna. Har precis avnjutit "Aboard heaven´s cho cho" med the Crawford family. 😆 😉 🙂 🙂 edit: man kanske inte fick direktlänka Yihaaa.....Yippie-kie-ayy samt Hallelujah. 😎🙂😄😄😄😄
Egghuvud Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 (redigerat) Bump. Det är ett måste att åtmindstone kolla in kategorin "Rockers." tog bort icke fungerande ljudlänk, men en del av skivorna har ljudlänkar. Klicka för Olsbergs skull,. Ni får dagens garv. 😄 Redigerat 29 juni 2006 av Egghuvud
Itzhak Postat 29 juni 2006 Postat 29 juni 2006 Bump. Det är ett måste att åtmindstone kolla in kategorin "Rockers." tog bort icke fungerande ljudlänk, men en del av skivorna har ljudlänkar. Klicka för Olsbergs skull,. Ni får dagens garv. 😄 hehe. tack egghead. bättre än så här blir det nog inte.
Egghuvud Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Och alla ni som ännu inte kollat. Visst det är på gränsen till lyteskomik, men ack, så roligt. 🙁
Gote Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag har EN av dem. 😳 Det är ok va? Man blir väl inte utesluten från forumet förrän man har tre-fyra stycken? 🙁
Egghuvud Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag har EN av dem. 😳 Det är ok va? Man blir väl inte utesluten från forumet förrän man har tre-fyra stycken? Nu blir man nyfiken vilken då?
Egghuvud Postat 21 juni 2007 Postat 21 juni 2007 här är en sida som jag har länkad och brukar kolla in med jämna mellanrum. Fortfarande skrattar jag hysteriskt åt hur mänskligheten egentligen är funtad. Roligast är att hitta små ljudexempel. T e x discoversionen av julsånger eller riktigt fåniga kristna sånger. Nu finns det dessutom en "Nordic Adventure" avdelning.
Lindeberg Postat 21 juni 2007 Postat 21 juni 2007 Här har ni lite fräscha svenska omslag: http://katastrofalaomslag.blogspot.com/ 😊
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.