miren (oregistrerad) Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Tja! Jag har gluttat här på forumet några veckor och är impad av vilken massa duktigt folk det finns här! Det här är verkligen essensen av det bästa med Internet, ett sånt här forum. Jag tror jag kanske slår rekord i att kunna minst om musikskapande här, men om jag bara får pilla lite mer så ska jag nog lägga upp några låtar som om inte annat kan roa nån 😉 Sitter på min kammare med en gammal roland D20 som jag har lyckats koppla ihop med mitt Soundblaster Live!, där har ni min heta utrustning Nämen allvarligt, det är ju riktigt soft att kunna få tips o lite feedback på vad man sitter o knåpar ihop, jag ska försöka låta bli de där allra dummaste frågorna som "Hur spelar man piano"! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Välkommen! Det är inte utrustning som skapar låtarna utan kreativiteten Hoppas du lär dig mycket här =) /Micke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 varmt välkommen till detta fantastiska forum! Hoppas du kommer trivas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Välkommen hit, och kom ihåg att alla kan bidra med kunskap här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Välkommen! Trevligt med tillskott såhär i avhoppartider. Och kom ihåg; det finns inga dumma frågor...bara idioter som frågar dem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Välkommen. Hoppas du kommer trivas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Välkommen välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 Hej o välkommen... ställ inte en fråga om vilket bästa ljudkortet är heller.. Nattvaktaren som var kung på det området har stängt butiken o gått hem 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 Hojhoj 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 21 mars 2005 Dela Postat 21 mars 2005 Yo! Välkommen till denna lilla hörna av webben. Oroa dig inte av att ha lite. Har inte mer än en Poly-800, lite program och M-audio AP 192. Va jobbar du i btw? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusBryngelsson Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Det är inte utrustning som skapar låtarna utan kreativiteten 😆 Däremot har jag hört av en snubbe från ett forum att en TAKAMINE hjälper i alla väder.. 😏 Hejsan Miren och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Däremot har jag hört av en snubbe från ett forum att en TAKAMINE hjälper i alla väder.. 😱 *Trrrrrrrrrrrrrr... pa-DISCH* ( virvel och splashcymbal) TAKAMINKOMPIS maxmaxmax tycker du inte om så fina gitarrer?..är det fel frekvens i resonanslådan 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 22 mars 2005 Dela Postat 22 mars 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedsko-b3 Postat 23 mars 2005 Dela Postat 23 mars 2005 Tjänahopp på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 23 mars 2005 Dela Postat 23 mars 2005 Welcome... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 23 mars 2005 Dela Postat 23 mars 2005 Hejba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.