Jump to content
Annons

Gammal Grove Agent funkar inte i 64


rammega

Recommended Posts

Har en gammal GA som är orginal funkar inte i CB 6 win764.

Är det bara att glömma den? På skivan står det 1.0. Ha ha måste nästan vara den första.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det som är bra med GA är man snabbt kan få till ett grove som mall innan man ska dit med akustika trummor m.m.

Vad gör andra som blir av med denna app?

Grove Agent one fattar jag ingenting av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som är bra med GA är man snabbt kan få till ett grove som mall innan man ska dit med akustika trummor m.m.

Vad gör andra som blir av med denna app?

Grove Agent one fattar jag ingenting av.

GA har uppdaterats ett par gånger sedan du köpte det, om du har version 1... 😉 Nuvarande är version 3 (som jag har just för att komma igång snabbt). Det säljs inte just nu, men jag misstänker att det är någon uppgradering på gång för 64-bits kompatibilitet eller annat - för annars skulle Steinberg förmodligen ha tagit bort den helt från hemsidan...

Funkar din version i 32-bits Cubase, så kan du ju köra där tills vidare, medan du väntar på att en ny version ska släppas...

Link to comment
Dela på andra sajter

GA har uppdaterats ett par gånger sedan du köpte det, om du har version 1... 😉 Nuvarande är version 3 (som jag har just för att komma igång snabbt). Det säljs inte just nu, men jag misstänker att det är någon uppgradering på gång för 64-bits kompatibilitet eller annat - för annars skulle Steinberg förmodligen ha tagit bort den helt från hemsidan...

Funkar din version i 32-bits Cubase, så kan du ju köra där tills vidare, medan du väntar på att en ny version ska släppas...

Tja jag vet inte hur det ska gå till? Då ska man börja i XP32 och sen upp till win7 64 menar du?
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menade att du kan testa i 32-bitsversionen av Cubase 7, om den gamla GA-versionen funkar där...

Ok jag kör inte CB 7. Men den funkar i 6.5 xp32
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...