Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej då alla! Har varit trevligt, men nu pallar jag fan inte mer. 😛

Redigerat av dbd
Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

hejdå!

Postat

Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp?

Postat

Tråkigt att du lämnar oss, 😛 tyckte du bidrog men mycket bra musikaliskt och ljudtekniskt kunnande. 🙁

Ha det så bra!

Mvh / djonas

Postat
Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp?

Nej Nattvaktaren är oslagbar på den fronten. Jag orkar helt enkelt inte sitta och dega här mer. 😛

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
lite hjälp på traven...

eurpall.gif

NU kan du palla 😛

hahahaha!!

Postat
lite hjälp på traven...

eurpall.gif

NU kan du palla 😛

Haha den har du övat på 🙁 Jag kanske pallar igen någon gång i framtiden, vi får se 🙂

Nej ha det fint nu alla! *KJAM*

Postat

Nej Nattvaktaren är oslagbar på den fronten. Jag orkar helt enkelt inte sitta och dega här mer. 🙂

Klart du orkar 🙁 Du behöver väl inte sluta HELT o hållet i alla fall 😛

Postat

va fan!? detta är konstigt... Det är väl bara att låta bli att kolla forumet?

Måste man "hoppa av" bara för att man inte checkar in 1 en gång om dagen? 😛

Henrik

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Måste bara tillägga:

"men ha det så bra"

😛

Postat
Itzhak: Been there done that.

i afrika eller vad?

Biståndsarbete och så. Ville bara säga det så att du kunde vara säker på att jag inte skulle dra iväg 😛

Postat

dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😛

/Majken

Postat
Itzhak: Been there done that.

i afrika eller vad?

Biståndsarbete och så. Ville bara säga det så att du kunde vara säker på att jag inte skulle dra iväg 😛

tack. nu kan jag äntligen sova gott.

Postat
dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😆

/Majken

Ja eller A-teens utan Abba.

Postat
dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😆

/Majken

Fötter utan skor me ju!!!

Postat
dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 🙂

/Majken

Fötter utan skor me ju!!!

Tvärtom... skor utan fötter... kanske 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.