al123 Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Hej! gjorde lite uppdateringar på min dator nyligen.. nu när jag ska öppna upp fl studio så vill det inte svara.. försökt massa gånger och tillslut så kom jag in.. när jag då ska öppna upp mitt projekt kommer det inget ljud? sedan när jag ska öppna upp synthen "massive" så kommer meddelandet "svara inte" sen stängs hela fl studio igen.. vad f*n kan vara fel? har panik och behöver hjälp!
al123 Postat 10 april 2013 Trådstartare Postat 10 april 2013 Får också upp meddelandet "Not enough ASIO output channels available. At least 2 channels are needed. ? vad gör man? :S 😮 :o 😮
Jon Rinneby Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 (redigerat) Låter som du bör installera om ljudkortets drivrutiner, (eller kanske till och med FL Studio) se till att använda de senaste som är komplatibla med det system du uppdaterat till (senaste mac os eller vad det nu kan vara.) /Jon Redigerat 10 april 2013 av Yllet
al123 Postat 10 april 2013 Trådstartare Postat 10 april 2013 Har fått igång fl studio nu! men massive synthen vägrar svara! har testat att om installera den också! vad ska jag göra för att den ska fungera?
CHAE Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Vad säger NI's egen FAQ och trouble shooter? Vänligen, CHAE
al123 Postat 10 april 2013 Trådstartare Postat 10 april 2013 Vad menar du? Har funkat tidigare idag! har installerat om hela fl studio och lagt in den på nytt men den lägger bara av och stänger av hela fl studio när jag försöker få igång den. riktigt märkligt?
al123 Postat 10 april 2013 Trådstartare Postat 10 april 2013 kan det ha något med virusskyddet samt windows defender att göra eller vad tror ni?
Larsson Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 testade du att som yllet sa installera om ljudkortets drivrutiner?
al123 Postat 10 april 2013 Trådstartare Postat 10 april 2013 testade du att som yllet sa installera om ljudkortets drivrutiner? Yes gjorde det! ljudet funkar nu, fl funkar också men när jag ska köra massive synthen så lägger hela programmet av ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.