tokamusic Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 Tjena, Jag köpte Korg Legacy Collection paketet för några år sen. När jag installerat den på min macbook pro med Logic 9.1.8 så svarar inte Korg Legacy Collection på min midi när jag spelar på mitt midi keyboard men den fungerar individuellt med allla pluggar separat som tex enbart polysix eller ms20. Varför funkar det inte att spela med hela paketet med min midi controller? Några förslag?
Larsson Postat 10 april 2013 Postat 10 april 2013 testa att starta syntharna standalone utanför ditt daw, & ställ in midi i setupen där (ifall du nu missat det.. och att det funkar lika på mac som pc) lycka till 🙂
tokamusic Postat 10 april 2013 Trådstartare Postat 10 april 2013 (redigerat) Har ställt in standalone. samma problem. alla andra synthar funkar standalone men legacy cell verkar inte motta midi. kommer inget ljud. exakt samma som inne i logic 9.Kör Lion OS på Mac. Redigerat 10 april 2013 av tokamusic
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.