KillwithSkill Postat 10 april 2013 Dela Postat 10 april 2013 Källa: http://www.uaudio.com/interfaces/apollo-16.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farmer Boy Postat 10 april 2013 Dela Postat 10 april 2013 (redigerat) $2,999US verkar priset vara. Vad kan det tänkas bli i Sverige? ca 23.000:- eller vad tror ni? ganska prisvärt med tanke på att en Quad väl ligger på drygt 8000:- hos Thomann Redigerat 10 april 2013 av Farmer Boy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 april 2013 Dela Postat 11 april 2013 Jag gissar på riktpriset 24990:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 Jag gissar på riktpriset 24990:- Kag har alltid undrat varför de kostar så mkt. Jag menar, är ljudkvalitén verkligen SÅ mkt bättre än tex mitt Saffire pro 40 för dryga 4.000kr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 (redigerat) Kag har alltid undrat varför de kostar så mkt. Jag menar, är ljudkvalitén verkligen SÅ mkt bättre än tex mitt Saffire pro 40 för dryga 4.000kr? Ja haha, nä det är ingen skillnad det är samma skit alltihop. Redigerat 3 maj 2013 av evilrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 Snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 Också hört att UAs grejor är riktigt bra, men att dom lever lite på namnet och tar ut höga priser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 Också hört att UAs grejor är riktigt bra, men att dom lever lite på namnet och tar ut höga priser. Absolut, tror inte dom har några utvecklingskostnader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Casperfren Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 Var ett test jag såg där dem drog en låt från output till input från något vanligt standard, medium budget märke och man kunde typ inte höra någon skillnad från orginal cd spåret och efter att den gått typ <10 rundor genom interfacet Så jag tror inte det är så väldigt värt priset. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Terror Postat 3 maj 2013 Dela Postat 3 maj 2013 visst, den kan ju ha låg latency, många ingångar och smidigt interface/mjukvara.. but come on bro? 20.000kr? då vill ja ha en STOR skillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 4 maj 2013 Dela Postat 4 maj 2013 visst, den kan ju ha låg latency, många ingångar och smidigt interface/mjukvara.. but come on bro? 20.000kr? då vill ja ha en STOR skillnad. ja men det är ju stor skillnad! Det står ju för fan UAD på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 4 maj 2013 Dela Postat 4 maj 2013 (redigerat) Haha 😄 iofs, finns fler såna här man kan klanka på för samma sak. Digidesigns gamla HD192 t.ex. har också 16 in o ut, och går på typ 5000 dollar - idag. Kan undra vad den gick på när den kom ut. Prismsound ADA-8XR är en annan; 50 papp för 8 kanaler I/O. Att den däremot är rätt ful, det bjuder dom tydligen på. Redigerat 4 maj 2013 av Signia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Casperfren Postat 4 maj 2013 Dela Postat 4 maj 2013 (redigerat) Dem säger i videon som att det var som att ta bort en filt framför dem (och högtalarna?) Undrar vad dem kört med innan Redigerat 4 maj 2013 av Casperfren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.