Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tja på er. jo det så att jag har köpt en par nya högtalare får de gammla som jag fick med min compaq gick sönder. och när jag kopplade de nya så får jag jätte låg ljud utt jag maxar ljudet men man hör typ bara 4-5% av ljudet vad e det som gick fel e det ljudkortet el nån instälning jag måste ficksa snälla hjälp mig grabbar.

tacksamm för hjälp. :rolleyes:🙂

Annons
Postat

Skulle kunna vara ohm-talet som tjallar....beroende på vad stärlaren är gjord för....! Det finns säkert nån här inne som kan det bättre än jag, men det är en liten gissning.... hoppas det fixar sig!

Postat

Det kan inte vara så att du köpt högtalare som inte har nån förstärkare i sig? Ett fåtal "datorhögtalare" förlitar sig på att ljudkortet har nån slags förstärkning. Bara en tanke.

/Jimmy

Postat
Det kan inte vara så att du köpt högtalare som inte har nån förstärkare i sig? Ett fåtal "datorhögtalare" förlitar sig på att ljudkortet har nån slags förstärkning. Bara en tanke.

/Jimmy

de konstiga är att jag får inte äns i hörlurarna hög ljud förr spella jag in i md å fick normal ljud utt me nu när jag kopplade bort de gammla högtalarna så blev det en hellvete f...n håppas nån hade nån liknade problem o hjälper mig för jag vet f...n inte om de fell på den ljudkort som e inbygd i moderkorten el på nån instälning jag måste ficksa.

tacksamm för råd o hjälp

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.