Jump to content
Annons

Dö jävla reklam dö the fortsättning

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Skrev ett inlägg om att man kan hamna var fan som helst när man skriver inlägg på ipaden på grund av reklamen. Jag försökte två gånger till men det strulade. Till sist funkade det men det försvann omedelbart. Nu kommer jag att ta en skärmdump med min desktop precis efter jag postar så jag kan visa

Annons
Postat

...Jag har märkt detta också. Det beror nog på att sidan tar en viss tid på sig att "veckla" ut sig med reklam och annat innehåll. Så man siktar på ett inlägg och trycker...och vips någon millisekund innan fingertoppen når skärmen "vecklar" ngn reklam ut sig och flyttar inläggslänken. Slump eller riktigt smart programmerat efter tidsstudier av paddanvändare?

Postat

Försökte lägga till ett inlägg men hamnar hos Beijer bygg vilket kan vara bra men jag spik så det räcker ett tag nu

Postat

Givetvis är det som dom tycker ett smart sätt att omdirigera oss och få det att se ut som att det är i vår ände som det är skit bakom ratten. I själva verket är det helt enkelt så att dom som hittar på nå så idiotiskt bara är dumma i huvvet. Det tragiska är ju att dom inte själva vet om det.

Postat

Det värsta det är ju när man faktiskt ser sin tråd komma upp för att en halv minut senare inse att den helt enkelt är borta?

Postat

Funkar det inte med adblock eller liknande där? Fick nåt meddelande förut om att jag inte hade rätt att skriva i tråden. Oxå märkligt.

Postat (redigerat)

Det är inte bara här som det kan bli konstigt kan jag berätta. Här om dagen var jag på netonet och såg en bra deal på en TV som jag ändå skulle köpa till min morsa. Oki jag tarn tänkte jag lika bra att passa på så länge dealen är igång.

Det var utställt så att man hade två modeller varav en var lite dyrare, den billigare hade bättre bild tyckte jag och några som jag frågade som gick förbi. Det är alltså två apparater som displayas och under på en pall står fyra kartonger dvs två av var sort.

Jag greppar den billigare och kollar på förpackningen att jag fått rätt modell för säker hets skull. Den skulle kosta två tusen ett hundra nittio kronor men vid kassan fick jag betala 2490 istället?

Hmm jag måste ha sett fel sa jag då och bad att få ställa grejorna kvar i kassan för att gå och dubbelkolla. Det var runt stängningsdax strax innan 8 så det blev ju lite stressigt men en väktare hängde med bort för att kolla.

Kort sagt så visade det sig att det i verkligheten fanns två versioner av den billigare versionen och att man i princip var tvungen att kolla netonets artickelnummer för att inse skillnaden. Det skiljde nämligen bara en bokstav på tillverkarens nummer och det var inte lätt att inse då det i övrigt var en ganska lång bokstav och sifferkombination. Och den stod ju under där det var utställt och bara två ex av varje!

Smart kan man tycka men jag blir bara förbannad för det tar inte många millisekunder innan man inser vad det handlar om, det är helt enkelt bondfångeri.

Redigerat av BurninSven
Postat

Jag använder en app på min ifåne som heter IPB, borde väl finnas till iPad oxå. Helt reklamfritt.

Postat

tack för tipset den måste jag kolla, det vore underbart att slippa skiten. Jag skulle till och med kunna tänka mig att betala en förhöjd medlemsavgift här för att slippa skiten.

Hör ni Studio extra stålar att hämta! Hur mycket extra skulle det kosta?

Postat

På tal om reklam kan man lita på den här

http://www.nosmoke.se/vaporizer/vaporizer-v1

Börjar inse att det är dax att sluta på riktigt men det är svårt som fan och det här kan ju vara ett alternativ där man i alla fall slipper lite av skräpet.

Postat

Göran, har du provat mobiltemat för forumet?

Postat

Jag vill inte använda mobilappen jag gillar chrome bättre och föredrar om det funkar och ser ut som på datorn.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.