Jump to content
Annons

Visa din hemmastudio [Video-versionen!]


Terror

Recommended Posts

"Nämen vafan!" tänker vissa, säkert några mods också.. men så tänker inte jag! Visst är det roligt med lite bilder, men vore det inte mer trevligt om vi tog 2-3 minuter och filmade lite av vad vi har? Det behöver ju inte vara något jätteseriöst projekt.. men ju mer detaljerat, ju bättre är det ju!

Jag är verkligen på om det är några som är intresserade, och jag skulle definitivt vilja se lite klipp där ni pratar om era leksaker 🙂

Då jag inte har hunnit göra en egen än, eftersom jag ej vet intresset för det.. så delar jag med mig av 2 underbara klipp från 2 olika, men lika, underbara gossar. Mycket nöje, och hoppas ni får lite inspiration 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Jag har stambyte nu. Så fort det är över (7 Maj) så ska jag göra en video. 🙂

Ok, vilken stam skall du byta till?

Hört att Aravaipa Apache ska vara ganska bra. Fast jag skulle nog hellre välja Prairie Potawatomi egentligen. Dem har bättre ryckte.

Redigerat av Terror
Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan, stackare. Hade stambyte för några år sen, fick gå på muggen och duscha i en barack ute på gården i ett par veckor. :/

Prova miljötoa i hallen istället. 😄
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...