Jump to content
Annons

Varför kommer man inte till forumet direkt nu?

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Varför måste man klicka två gånger för att komma till själva forumet nu för tiden. All reklam och skit måste ju få plats det har man gjort klart med önskvärd tydlighet men nu blir det lite överdrivet tycker man.

Annons
Postat

Tackar men sånt kan jag redan, tänker mest på om man helt enkelt inte vill gå den vägen utan göra som man gjorde förr vilket funkade fint. Men det är väl synd att inte ändra på saker som redan funkar bra.

Postat (redigerat)

Jag ser inte ditt problem. När jag besöker forum.studio.se kommer jag direkt till forumindex, oavsett inloggad eller inte, så jag skulle hävda att du fortfarande kommer direkt till forumet.

När jag däremot besöker studio.se eller studio.idg.se kommer jag till tidningens huvudsida - och den är på väg att ersättas av startsidan. Nyheter publiceras här framöver.

Redigerat av Linus
Postat

Jag bryr mig inte om teknikaliteter så här var det inte förut, färdigdiskuterat.

Postat

Varför måste man klicka två gånger för att komma till själva forumet nu för tiden. All reklam och skit måste ju få plats det har man gjort klart med önskvärd tydlighet men nu blir det lite överdrivet tycker man.

Slutdiskuterat eller inte, var befiner du dig före dina 2 klick och var hamnar du efter det första, av ren nyfikenhet alltså?

Postat (redigerat)

Slutdiskuterat eller inte, var befiner du dig före dina 2 klick och var hamnar du efter det första, av ren nyfikenhet alltså?

Samma sak som jag undrade också.

Förut var förstasidan Aktuella diskussioner + Nyhetsrobotens länkar till nyheter. Ett klick till foruminnehållet/Avdelningar. Ett annat klick till nyheterna.

Nu är förstasidan Aktuella diskussioner + Avdelningar. Noll klick till foruminnehållet/Avdelningar. Ett klick till Startsidan.

Det är lite suspekt att hävda "varför kommer man inte till forumet direkt" när det är precis vad man gör.

så här var det inte förut, färdigdiskuterat.

Förut kom du till forumet direkt. Det gör du nu också. 😐

Färdigdiskuterat? Gärna för min del.

Redigerat av Linus
  • Gilla 1
Postat

Vad är problemet Sven? Bara att länka till //forum.studio.se .. Funkar alltid! Har aldrig stött på dit problem på någon av mina datorer!

Postat (redigerat)

Vad är problemet Sven? Bara att länka till //forum.studio.se .. Funkar alltid! Har aldrig stött på dit problem på någon av mina datorer!

Ja, nu fungerar det fint för mig med, MEN det var en period där i alla fall jag också kom till någon annan sida, och inte till forumet. Då fick jag klicka på "Studio Forum" i menyn, men det är inte så längre...

[edit]

Alltså, nu fungerar det och jag kommer direkt till forumet...

Redigerat av DMM
Postat

ok då har dom fixat det nu, bra

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.