Jump to content
Annons

Prossesor?

Janne Gitarr (oregistrerad)

Recommended Posts

Janne Gitarr! (oregistrerad)
Postat

Hur bra fungerar Amd prossesorerna vid innspelning?

Annons
Janne Gitarr! (oregistrerad)
Postat

Är det en ny eller äldre variant?

Postat

Av erfarenhet har jag kommit fram till att AMD står mer för snabbhet vid spel osv.

vill man ha kraft till krävande pluggar och annat är det pentium som gäller.

eller helst en mac.

Postat

uppgraderade precis min pros från amd 2200+ till en amd barton 3000+ (skillnaden mellan dessa, förutom 1.8 ghz jämfört med 2.17ghz, är mera cache- minne). blev förvånsavärt stor skillnad. den tidigare slog i taket ganska enkelt, medan den nuvarande funkar riktigt bra.

gjorde testet som utfördes i senaste studiotidningen (de som bara belastar prosessorn). och resultatet var bara marginellt sämre än medelresultatet för de testade pros. bör kanske tilläggas att jag klockat upp den en aning oxo 😎

Tidigare var jag oxo av åsikten att intelpros. står sig bättre än AMD:s men nu e jag såpass nöjd med min nya så vet inte om jag kan hålla med om de längre..

Postat
Kolla in den här tråden... TRÅD! 😄 Den behandlar frågan ganska väl. Det finns fler trådar som tar upp frågan.

The Mr...

Nä i den tråden handlar det om processorer....den här handlar om proSSeSor

Postat

I världen av computers, confusers, processorer och professorer spelar skillnaden inte så stor roll 😄

The Mr... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.