drloop (oregistrerad) Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Halloj! Jag var med i radion idag. Bubblar på p3 star. Om ni gillar låten så får ni gärna hjälpa till med en röst: http://p3star.sverigesradio.se/submission/802415 Låten heter You or me och jag har artistnamnet Carl Lavil. En liten poplåt med 60 tals science fiction ljud blandat med indiegura och lite skotittande.
joachime Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Snygg låt loopen! reklam igen.... Beskrivningen av forumkategorin är som följer. Här delar du med dig av dina bästa musik- eller sajttips som vi andra inte får gå miste om! Det vore bättre om du startade en egen tråd än föra ett gerillakrig i de trådar som inte faller dig i smaken. 3
mickestrang Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 http://www.ladygaga.com/events/default.aspx Snygg låt loopen! Beskrivningen av forumkategorin är som följer. Det vore bättre om du startade en egen tråd än föra ett gerillakrig i de trådar som inte faller dig i smaken. Menar du att "rösta på mig" är ett sajttips?
joachime Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Som sagt. Om du är seriös med dina åsikter rekommenderar jag dig att starta en tråd i ämnet istället för att föra ett gerillakrig. 1
mickestrang Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Som sagt. Om du är seriös med dina åsikter rekommenderar jag dig att starta en tråd i ämnet istället för att föra ett gerillakrig. Så varför svarar du ens om du inte anser att det här är rätt tråd?
joachime Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Well mickestrang. Jag har märkt att du skrivit liknande kommentarer i andra trådar i den här underkategorin, musik- och sajttips. Om en medlem på forumet, som i det här fallet har bidragit med snart 9000 inlägg och dessutom moderar forumet på sin fritid, inte kan informera om händelser som berör sin egen musikverksamhet - såsom spelningar eller airtime - vad tycker du då att musiktips bör handla om? 3
klasho Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 (redigerat) Cool! Ansiktsboklös så jag kan inte rösta men hoppas du kommer upp i spellistan 🙂 Om en medlem på forumet, som i det här fallet har bidragit med snart 9000 inlägg och dessutom moderar forumet på sin fritid, inte kan informera om händelser som berör sin egen musikverksamhet - såsom spelningar eller airtime - vad tycker du då att musiktips bör handla om? Väl talat. Redigerat 31 mars 2013 av klasho
DMM Postat 31 mars 2013 Postat 31 mars 2013 Om en medlem på forumet, som i det här fallet har bidragit med snart 9000 inlägg och dessutom moderar forumet på sin fritid, inte kan informera om händelser som berör sin egen musikverksamhet - såsom spelningar eller airtime - vad tycker du då att musiktips bör handla om? Håller med dig, MEN moderator eller antal inlägg tidigare har inget med saken att göra. Om man så har 0 inlägg tidigare och inte är moderator så får tråden nyttjas.
mickestrang Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 Så blev blev Studio Forum ett ställe att promota musik på.....och alla tycker det är ok bara för att ni har si och så många posts...nej fy fan Förresten LYSSNA PÅ DET HÄR KÖP BILJETTER: http://www.ticnet.se/artist/sarah-dawn-finer-biljetter/911529 Trodde detta var ett forum för musikskapande och tekniken kring det, inte nåns jävla anslagstavla för innbördes beundran. Men kör på....alla ni som tycker att Studio Forum ska bli Supralunars och drloop´s personliga reklamsida.
mickestrang Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 (redigerat) jag sitter och skrattar ....när jag ser att joachime skriver att 9000 inlägg ger folk rätten att sprida reklam...? var går gränsen----är det vid 8000? Eller vad har DU bestämt för oss andra här? Redigerat 1 april 2013 av mickestrang
Erik dP Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 (redigerat) ...Varje gång du gör ett inlägg i denna tråd så bidrar du till hans "reklam". (Hmm...Hela det här forumet är väl reklam för nån tidning tror jag. I min signatur gör jag reklam för min Youtube-kanal. I din: Shure, AT, Genelec. Tycker även jag känner igen din profilbild.) Redigerat 1 april 2013 av Erik dP 1
klasho Postat 1 april 2013 Postat 1 april 2013 (redigerat) jag sitter och skrattar ....när jag ser att joachime skriver att 9000 inlägg ger folk rätten att sprida reklam...? var går gränsen----är det vid 8000? Eller vad har DU bestämt för oss andra här? ...Varje gång du gör ett inlägg i denna tråd så bidrar du till hans "reklam". (Hmm...Hela det här forumet är väl reklam för nån tidning tror jag. I min signatur gör jag reklam för min Youtube-kanal. I din: Shure, AT, Genelec. Tycker även jag känner igen din profilbild.) 713 inlägg verkar vara gränsen.....sjuhundratretton Edit: Jag har visst "reklam" för soundcloud sida i min signatur så....621 inlägg är gränsen....sexhundratjugoett Redigerat 1 april 2013 av klasho
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.