Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Kolla så det inte är kanal-läckage i Cubase.. så typ signalen lixom läcker ut på sidan 😆🤪 .. Nä.. kanske ta ett break nu..

Jag kollade på golvet om något ljud hade runnit ut. Men inte ett ljud.
Annons
Postat

Jag tog en titt på din skärmdump av VST Connections från förra tråden och där syns bara Inputs. Vill du göra en på Outputs-fliken i VST Connections?

Postat

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Om ni tittar på medskickad word så finns det en lurig grej som man normalt inte behöver bry sig i. Nämligen att Playback kanalen i panelen får ju inte gå mutad. Så det har layla ställt om av någon äcklig anledninjg.

Annu en gång så besegrade ni detta med eran tjurighet och om tjatet att det sitter i panelen. Ju mer jag vart peppad på detta så förstod jag till slut att jag måste gå till botten med hur kortet vill jobba. Om ni nu hade varit "här" så hade det blivit öl och en öl och en öl.

Bravo grabbar!!!!!! 😄

Layla panel xp.DOC

Postat (redigerat)

Hehe.. Perfabulle! Linus o Lundin = Hjärngänget?

..o händerna på täcket nu o inget mer pill på Layla ikväll..aight?.. 😉

Redigerat av Lundin
Postat

Ja så kan man ägna sig åt musik. För det är väl det, det var tänkt för?

Postat

Ska man ägna sig åt sånt också? 🙂

Okej då, då stänger jag webbläsaren och går tillbaka till FM-synten.

Postat

Ibland undrar jag. En del tycker teknik är roligare än musik. Såååå.. rätt man på rätt plats då.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.