Jump to content
Annons

Glad Påsk!


SadamJR

Recommended Posts

Annons

Drar igång en påsktråd så här dan före dan, så Glad Påsk på er alla medforumiter. Hoppas det blir vackert väder och att era påskägg är fyllda till brädden.

...and a very Glad Påsk back at ya, Sadam 🙂

Vädret ser ut att hålla sig till det bättre och maten lär bli god.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Heja Jesus!

Amen! Ska vi gå i kyrkan och hålla ett möte där allihopa?Vi som är så religiösa av oss. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Glad påsk!

Hoppas ni får en trevlig helg med mycket musicerande. Själv måste jag sitta inne och plugga, men jag är i alla fall hos släkten och familjen, och hinner surfa lite begagnade 4x12or i smyg... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Glad Påsk!

När du sägaer "kedjan hoppade" så kommer jag att tänka på ett avsnitt av TV-serien Hedebyborna. Den här scen är att några av de normala går ganska tysta efter en grusväg inte mycket action alls. Plötsligt kommer Fjärsman skitfull på cykel utför en backe på en mindre korsväg. Sjunger o skriker utför backen i full fart, när han ska bromsa hoppar kedjan av o han trampar hejvilt baklänges medans cykel o Fjärsman fortsätter rakt ner i ett (vattenfyllt?) dike strax framför det som går där. De som går där verkar inte reagera alls på det hela. Bland det roligaste jag sett, haha!

Glad Påsk! Snart är det sjösättning....

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...