SadamJR Postat 29 mars 2013 Postat 29 mars 2013 Drar igång en påsktråd så här dan före dan, så Glad Påsk på er alla medforumiter. Hoppas det blir vackert väder och att era påskägg är fyllda till brädden.
CHAE Postat 29 mars 2013 Postat 29 mars 2013 Drar igång en påsktråd så här dan före dan, så Glad Påsk på er alla medforumiter. Hoppas det blir vackert väder och att era påskägg är fyllda till brädden. ...and a very Glad Påsk back at ya, Sadam 🙂 Vädret ser ut att hålla sig till det bättre och maten lär bli god.
Signia Postat 29 mars 2013 Postat 29 mars 2013 Glad Påsk! Kanske Stanislav gör några "Easter eggs" på forumet med? 😉
Guitar Nilsson Postat 29 mars 2013 Postat 29 mars 2013 Glad Påsk. Jag har nästan julafton, leker hejvilt med min nya leksak, Studerbandaren. Har fått så j-a god påskmat av frun oxå. Tex den här gubbröran som var så god så gubben började grina. 8213_4707878588323_1427710093_n.jpg
hegobald Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Men glad Påsk då! Ni har väl inte glömt att köpa godis innan dom små påskkäringarna kommer och knackar på? 🙂
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Heja Jesus! Amen! Ska vi gå i kyrkan och hålla ett möte där allihopa?Vi som är så religiösa av oss.
AnthonyS Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Glad påsk! Hoppas ni får en trevlig helg med mycket musicerande. Själv måste jag sitta inne och plugga, men jag är i alla fall hos släkten och familjen, och hinner surfa lite begagnade 4x12or i smyg... 😎
van Caine Postat 30 mars 2013 Postat 30 mars 2013 Glad påsk goddammit! May the påskmust/påsköl be with you all! :-D
®offe Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 Ber om ursäkt för min sena ankomst, men kedjan hoppade på cykeln. - Glad Påsk i efterskott!
Guitar Nilsson Postat 2 april 2013 Postat 2 april 2013 (redigerat) Glad Påsk! När du sägaer "kedjan hoppade" så kommer jag att tänka på ett avsnitt av TV-serien Hedebyborna. Den här scen är att några av de normala går ganska tysta efter en grusväg inte mycket action alls. Plötsligt kommer Fjärsman skitfull på cykel utför en backe på en mindre korsväg. Sjunger o skriker utför backen i full fart, när han ska bromsa hoppar kedjan av o han trampar hejvilt baklänges medans cykel o Fjärsman fortsätter rakt ner i ett (vattenfyllt?) dike strax framför det som går där. De som går där verkar inte reagera alls på det hela. Bland det roligaste jag sett, haha! Glad Påsk! Snart är det sjösättning.... Redigerat 2 april 2013 av Guitar Nilsson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.