Mojje Cruncher Andersson Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Tänkte mest kolla om det var några från forumet som avser att besöka årets LLB-mässa i Stockholm? Vore kul att ta en kaffe IRL kanske!!?!? Jag närvarar på tisdagen den 24/4! Endast som besökare! Väl mött där! /Mojje
wellness music Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Vore superkul! Jag hade planerat att gå den 25:e (sitter i inspelning 23-24:e). Skulle det funka för er?
Mats Stålbröst Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Ni är välkomna förbi Studios monter för att säga hej till mig och Andreas Hedberg! /Mats
Mojje Cruncher Andersson Postat 25 mars 2013 Trådstartare Postat 25 mars 2013 Trevligt!! Hade varit jäkla nice att träffas Wellness! Är dock bara på plats på tisdagen. Linus; Ska du ställa ut? Mats; Förutsätter att det finns en kopp java hos er till mig och Slejnard om han dyker upp? Piiiz! /Mojje
Terror Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Vad är det för mässa? Ljud, ljus och bild. Googla på det.
BurninSven (oregistrerad) Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Tack för tipset men så intressant är det inte, trodde man kanske kunde få en länk.
DMM Postat 25 mars 2013 Postat 25 mars 2013 Tack för tipset men så intressant är det inte, trodde man kanske kunde få en länk. Varsågod: http://www.llbmassan.se
Mojje Cruncher Andersson Postat 26 mars 2013 Trådstartare Postat 26 mars 2013 Kommer! Är på tiden att vi möts mojje Absolut!!! Ska kolla runt lite. Det var några seminarier jag ville besöka oxå. Bland annat om den nya standarden för att motverka loudness war. Ska bli kul att höra vad dom har att säga! /Mojje
Linus Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Linus; Ska du ställa ut? Nej, men besöka ett antal seminarier.
Demonproducenten Postat 26 mars 2013 Postat 26 mars 2013 Tänkte mest kolla om det var några från forumet som avser att besöka årets LLB-mässa i Stockholm? Vore kul att ta en kaffe IRL kanske!!?!? Jag närvarar på tisdagen den 24/4! Endast som besökare! Väl mött där! /Mojje ser jag dig lovar jag att knacka dig på axeln 😉
Mojje Cruncher Andersson Postat 26 mars 2013 Trådstartare Postat 26 mars 2013 ser jag dig lovar jag att knacka dig på axeln 😉 Huga!!! En demon bakom ryggen!!!!! Ha ha ha! Den som lever får se med andra ord! Ha ha ha! Piiiz! /Mojje
Mats Stålbröst Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Jättekul om ni tittar förbi Studio, men jag är rädd för att vi inte kommer att kunna bjuda på kaffe. Ni får gärna bjuda oss på kaffe dock! 🙂 /Mats
KillwithSkill Postat 8 april 2013 Postat 8 april 2013 Får se om man kommer iväg! Firman man knäcker extra på ska bygga några montrar på LLB. Just nu är några kollegor nere i Frankfurt och bygger och kommer att hänga där i nån vecka..... SVIN! 😠😉 Jag var iofs där för ett par årsen. Men det är på tok för stort. Speciellt när man dels spelar själv, sitter med DAW och liveljud. Man hinner inte med att se allt. Eller rättare sagt, ge det tid.
Mojje Cruncher Andersson Postat 8 april 2013 Trådstartare Postat 8 april 2013 Jättekul om ni tittar förbi Studio, men jag är rädd för att vi inte kommer att kunna bjuda på kaffe. Ni får gärna bjuda oss på kaffe dock! 🙂 /Mats Det går bra med sprit oxå Mats!!! Mohahahaha!!!
Signia Postat 9 april 2013 Postat 9 april 2013 Kanske dyker upp. Osäkert än. Får jag syn på Cruncher kommer jag gå fram och låtsas vara medlidsam rekryterare från Jehovas Vittnen 😉
Mojje Cruncher Andersson Postat 9 april 2013 Trådstartare Postat 9 april 2013 Kanske dyker upp. Osäkert än. Får jag syn på Cruncher kommer jag gå fram och låtsas vara medlidsam rekryterare från Jehovas Vittnen 😉 Kontrar med retorik rörande sjätte och sjunde Moseboken! ....sen går vi till Mats och får lyckt java!!! Mohahaha!! Piiiz!
BurninSven (oregistrerad) Postat 11 april 2013 Postat 11 april 2013 Jorå jag och morsan kommer klockan 6
Lundin Postat 13 april 2013 Postat 13 april 2013 (redigerat) Största inofficiella IRL träffen sen forumets begynnelse som sen ingen behöver erkänna de varit på.. Tar mig dit på tisdag, officiellt. P.s Crunch: Din Tisdag (23/4) är en Onsdag (24/4) om du inte har split personality som kan vara på två ställen samtidigt såklart? 😄 Redigerat 13 april 2013 av Lundin
Mojje Cruncher Andersson Postat 14 april 2013 Trådstartare Postat 14 april 2013 Största inofficiella IRL träffen sen forumets begynnelse som sen ingen behöver erkänna de varit på.. Tar mig dit på tisdag, officiellt. P.s Crunch: Din Tisdag (23/4) är en Onsdag (24/4) om du inte har split personality som kan vara på två ställen samtidigt såklart? 😄 Den sista hajjade inte jag där Lundin!?!?!? ar jag missat ett datum? 23:e är ju tisdagen!?!?!?! Eller menar du att du ska upp den 24:e??? Piiiz! /Mojje
Terror Postat 14 april 2013 Postat 14 april 2013 Orkar inte läsa igenom hela tråden igen. När skall folket gå dit? vad kostar spektaklet? 🙂
Lundin Postat 14 april 2013 Postat 14 april 2013 (redigerat) Den sista hajjade inte jag där Lundin!?!?!? ar jag missat ett datum? 23:e är ju tisdagen!?!?!?! Eller menar du att du ska upp den 24:e??? Piiiz! /Mojje Jag närvarar på tisdagen den 24/4! Endast som besökare! Väl mött där! [/Quote] Hehe.. ja, jag är mer kryptisk är kryptonit .. Du hade skrivit Tisdagen den 24/4.. som är Onsdag.. Redigerat 14 april 2013 av Lundin
Lundin Postat 14 april 2013 Postat 14 april 2013 Orkar inte läsa igenom hela tråden igen. När skall folket gå dit? vad kostar spektaklet? 🙂 Gratis om du förbokar, 120: om du inte orkar
Mojje Cruncher Andersson Postat 15 april 2013 Trådstartare Postat 15 april 2013 Hehe.. ja, jag är mer kryptisk är kryptonit .. Du hade skrivit Tisdagen den 24/4.. som är Onsdag.. Nu kopplade det!! Ha ha ha! Vilken miss! Tisdagen den 23:e!!!! Då är jag på plats! Thanx Lundin. Kommer du? Piiiz! /Mojje
wellness music Postat 15 april 2013 Postat 15 april 2013 Kommer nog kika förbi eftermiddag tisdag och onsdag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.