rundgång Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 (redigerat) awww... kände direkt nu efter inlägget att detta inte är ok? Ska jag redigera om till peniskarta? ...anses nog mer ok?!?! Men inte lika kul 🙁 kommer jag bli bannad på livstid? ...eller tas det bara bort? 😱 Redigerat 18 januari 2014 av rundgång
k9 (oregistrerad) Postat 8 februari 2014 Postat 8 februari 2014 Nu är det frelörnatt! Nästa natt blir lörsönnat. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 6 april 2014 Postat 6 april 2014 meh orka posta här... posta i längsta istället. 😛 Alla är välkomna dit, utom jag, men jag är där ändå... 😏 😄
Die Hard (oregistrerad) Postat 26 juli 2014 Postat 26 juli 2014 En till lördag får man vänta tills man kommer hem från semestern och får spela gura igen. Har abstinensbesvär.Klias i fingrarna.
Die Hard (oregistrerad) Postat 2 augusti 2014 Postat 2 augusti 2014 Nu är det lördag kväll och nyss hemkommen efter att ha skakat buss i timmar. Bara att gå och handla middag och knäppa på strängar igen efter tre veckor utan. ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.