Jump to content
Annons

Varför är dessa så dyra samt är Monster ett bra märke ?


Gäst

Recommended Posts

Annons

Vad ska du ha dom till?

Utan att veta skulle jag tippa på att den musik du gillar låter riktigt bra i de där, men att försöka mixa i dem kan de vara helt fel för.

Bra lurar att mixa i ska låta lite tråkigt för att dra till med nåt uttryck... Det vänjer man sig med efter ett tag.

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Monster är väl ett varumärke som lyckats med att ta hutlösa priser för deras i mina ögon/öron rätt mediokra produkter. Mycket bas är det... Vill du ändå ha ett par kan du enkelt beställa ett par kinesiska kopior för 300:-, de låter likadant, och ja, jag testade ett par original mot kopian.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska du ha dom till?

Utan att veta skulle jag tippa på att den musik du gillar låter riktigt bra i de där, men att försöka mixa i dem kan de vara helt fel för.

Bra lurar att mixa i ska låta lite tråkigt för att dra till med nåt uttryck... Det vänjer man sig med efter ett tag.

Tänkte ha dom att lyssna via min iPod. Men basen då, är den inte normal ? Alltså kommer jag få en falsk bild av basen vad den igentligen låter på riktigt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte ett par inear sony för under 200 spänn. Duger jävligt bra till mig iallafall och basen finns där! Sitter bra i örat dessutom.

Har andra lurar för mixning och tracking!

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för att låta gnällig: Åter igen kommer en halvspontan produktspecifik tråd där den egentliga frågeställningen inte är helt tydlig.

Antar att du egentligen är ute efter tips på neutrala prisvärda lurar till bärbar mediespelare eller telefon. Hade du använt sökfunktionen eller bara rullat ner lite längre i hörlursforumet hade du funnit denna.

Lyssnar man mycket i iPod eller dylikt så är det väl värt att investera i ett par bra lurar till dem. Önskar att jag själv tänkt på det tidigare. Vore rätt kul att få en uppfattning om vad för lurar från konsumentmarknaden som presterar, då det inte känns jättekul att alltid gå runt med svindyra proffslurar i jackfickan hela dagarna.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...