plastocid (oregistrerad) Postat 19 mars 2005 Postat 19 mars 2005 Lika bra att skriva en presentation om man nu inte har annat för sig. Jag är en 23-årig skånepåg, för närvarande bosatt i Lund där jag pluggar. Spelar flera instrument (piano, gitarr, bas, etnotrummor och sång) men är inte så värst duktig på något av dem, har aldrig varit motiverad nog att öva så mycket som krävs. För ungefär tre år sedan började jag lattja elektrotranceblippblopp i Reason. Det har väl gått halvbra, men jag har blivit allt mer sugen på något program som kan hantera VSTi's, så jag har börjat mecka lite med Cubase. Problemen är just nu att jag har ett dåligt ljudkort (kör med kX drivers, funkar lite halvkasst) och att jag inte lyckas använda min midikeyboard. Men det blir antagligen ett nytt kort snart och då hoppas jag att jag ska känna mig lite mer inspirerad. Kanske man behöver en ny dator också.. 😄 Här på forumet är jag mest intresserad av att få tips på bra mjukvara och lite vägledning med Cubase då och då, så jag kommer hålla mig i bakgrunden. Ja, det var det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.