Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har en del låtar på iTunes. Men just en låt, och bara den låten den liksom klipper, eller det blir brusigt just när bastrumman slår. Låter typ som trasiga hörlurar. Eller trasiga högtalare, då förstår ni nog vad jag menar ? Men vet att den låten inte klipper i tex Spotify. Så det måste vara iTunes fel. Hur ska jag åtgärda detta ?

Annons
Postat

Har en del låtar på iTunes. Men just en låt, och bara den låten den liksom klipper, eller det blir brusigt just när bastrumman slår. Låter typ som trasiga hörlurar. Eller trasiga högtalare, då förstår ni nog vad jag menar ? Men vet att den låten inte klipper i tex Spotify. Så det måste vara iTunes fel. Hur ska jag åtgärda detta ?

Klistra gärna in länken till den låt på iTunes som låter illa.

Postat

Går nog inte då det är min egna skapade låt 🙂

Postat

Går nog inte då det är min egna skapade låt 🙂

Så den finns på Spotify, men inte på iTunes store?

...eller menar du att du har den i ditt iTunes program bara?

Postat

Så den finns på Spotify, men inte på iTunes store?

...eller menar du att du har den i ditt iTunes program bara?

Jepp, har bara lagt in den i iTunes och Spotify i mitt bibliotek från Hårddisken.

Postat

Kolla så ingen ljudförbättrare eller något är påslaget...

Postat

Kolla så ingen ljudförbättrare eller något är påslaget...

Jag har den påslagen men det spelar ingen roll för samma problem är fast jag inte har det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.